Ви щодня спілкується з великою кількістю людей? Очевидно, що не виходить подобатися всім і відразу. Адже кожна людина має свій характер, свої звички, ті чи інші життєві пріоритети. 


Налагодити відносини з новими знайомими, колегами по роботі або з бізнес-клієнтами допомагає така риса, як надійність. Важливо продемонструвати всім, що ви надійні й заслуговуєте їх довіри. Але як?
▶ Не перебивайте. Можливо, ви будете відчувати себе не дуже комфортно, якщо почнете свою частину розмови з мовчання, але це єдиний спосіб дати людині можливість відкритись вам й поділитись своїми емоціями та думками.
▶ Ставте відкриті запитання. На них не можна відповісти "так", "ні" або одним словом. Відкриті запитання дозволяють продовжити розповідь.
▶ Будьте терплячі і послідовні. Немає короткого шляху для досягнення довіри — для цього потрібно чимало часу і досвід спілкування. Завжди потрібно тримати своє слово, робити все можливе, щоб показати, що вам можна і потрібно довіряти.
▶ Не судіть. Поважайте думки і погляди інших, навіть якщо вони вам чужі та протилежні вашим. Ніхто не довіряє тим, хто дивиться на них зверхньо. Егоїзм відштовхує. Великодушність приваблює.

Більше статей